Sunday 24 July 2011

NGERI . !

time : 18.55 pm
location : jalan sekolah




semalam pergi jalan-jalan pusing kampung dengan fatin , zaid n daus . memang BEST . ! maklumlah , ade orang member aku sorang ni tengah nak ayat member aku lagi sorang . sweet je tengok dieorang . *hope korang happy , k . . jeles wok , tengok dieorang . bila la aku nak date . ? hrmmmm . . never mind . huhhh ~ da penat jalan-jalan , zaid belanja ICEBLAND , yummy . . *TQ , zaid . . . kaw memang baikk . errrrr ~ da habis minum icebland , kami pun sambung pusing-pusing kampung . . . dah sampai jalan sekolah , fatin cakap die nak balik . . so , die pun pergi pecut mendapatkan adik bongsunya kat depan rumah . . time fatin nak belok , zaid dengan daus pergi bawak basikal laju-laju . dieorang pun xerasan yang fatin nak belok , ape lagi . . zaid terempuh fatin . daus terselamat . . aku lagi la selamat coz aku jauh dari dieorang . . *sebenar nye dah penat mengayuh . . shutttt . ! buat malu . . aku dah menjerit awal-awal lagi dah . memang betul dieorang terlanggar . . zaid dah tergolek-golek . . nasib baik xmasuk parit . lagi sikit je , wey . ! takut . ! baju die terkoyak kat bahagian bahu . . tngn die luka . . fatin pun ade luka jugak . tapi lagi teruk zaid . bahu die luka besar . . ngeri . . . tu pun die bukak baju time otw balik dngn aku n daus . kesian la tengok dieorang . . . menggeletar kaki aku wey . nak kayuh basikal pun susah . . nasib baik tak ramai yang nampak . . . huhhh ~


MORAL OF THE STORY : tunggang basikal pun kene berhati-hati taw . malang tidak berbau . . 





keadaan zaid sewaktu kemalangan berlaku . kesian





keadaan basikal fatin . orang nye xde . .roda die rosak . kesian :D






No comments: