Sunday 25 September 2011

i'm coming ~

huhhh ~ lame nye tak update blog . rindu pon ade . tapi aku ni jenis yang update ikut mood . sekarang mood kurang baik , so update la . nak lepaskan segalenye kat sini . ! hrmmmm .
bila aku boring xde orang nak mcg aku , aku berbloging . bila die ade dengan aku , aku sentiase merajuk . ? kenape haa . . pelik la dngn perangai aku ni . sejak akhir2 ni asyik nak merajuk saje . gedik , kan . ? tapi tu la perangai aku .

haii . tak lame lagi nak exam SMA . kene stdy betul2 ni . dah lah exam kat tengah2 bulan . awal bulan exam Pat , stop kejap exam SMA then sambung balik Pat ~ peningkan . . mcm mane la khabar otak aku time tu . jem gila kott . habis neuron2 aku terbakar .
pape pon , GOODLUCK untuk semua calon SMA 2011 . DO THE BEST AMONG THE BEST ~

No comments: