Saturday 7 May 2011

SELAMAT HARI IBU

hari ni HARI IBU SEDUNIA . . . rase sedih pulak bile d'engat kembali zaman kecik2 aku dulu . .
degil n nakal nye , masyaAllah . . tuhan saje y tahu . . .
kesian mak aku kene jage aku . . . kadang2 die bawak aku g kebun klaw time tu mak n bapak aku kene petik sawit . . kecik2 lagi da kene pegi kebun . . tu y da besa nie hitam . . . . haxhax . !

NOW : mak n bapak aku da xpetik sawit . so , aku xya pegi kebun . . . . putih la siket kulit aku nie , nak d'bandingkan dengan dulu . . . huxhux . . tapi yang jahat nye aku sekarang ni , wlaupun xpegi kebun , tlnag mak n bapak aku , aku tetap minx gaji bulanan . . haxhax . ! JAHAT kan . . ?
hrmmmmm . . kesian dieorang . . . makin besa , makin banyak y aku minx kat dieorang . . .
aku rase BERSYUKUR SANGAT2 coz mak n bapak aku masih dpat hidup dngn aku pada hari ni . . .
aku mesti hargai dieorang . . . nak jage dieorang . . !

nie y buat aku makin sedih , " kawan lelaki " aku sorang nie . . parents die da xde . . .
kesian die kan . ? mesti die lagi sedih dari aku . . . die xde tempat mngadu . . klaw ade pon dngn kakak die n " kawan perempuan " die . . tapi xbest mcm kiter mngadu kat parents . . . hrmmmm . awak , ape kate awak pegi ziarah kubur dieorang . . . . bukan selalu pon kan awak pegi . . . .  so , harini awak pegi , lepaskan rindu awak kat dieorang . . awak bacekan yasin untuk dieorang . . mesti dieorang happy biler tngk awak datang lawat dieorang . . .

No comments: