Thursday 19 May 2011

 LELAKI BERMULUT MANIS . ?

Tajuk memang direct menusuk ke seluruh nadi dan urat belulang lelaki-lelaki bermulut manis di luar sana. Tapi tak over kalau aku katakan semua lelaki akan ada bakat dan talent ni, kann? Tak kiralah yang dibuat-buat, original, jujur, ikhlas, amek hati, tapi yang penting, aku rasa SEMUA lelaki bermulut manis.


#1 Lelaki ni kan kadang-kadang kita tak boleh percaya sangat. Ada lelaki yang nampak sangat ni sayangkan kita, kiranya kita tak ada apa pun lah masalah dengan kita, tengah bahagia la kununnya hexhex .  tapi rupanya tengah syok dok mengayat perempuan lain belakang kita. Dapat je perempuan tu, tak mustahil dia akan tinggalkan kita walaupun dah janji nak sehidup semati. Well, itulah lelaki. Bagi diorang agaknya, perempuan ni macam tukar baju kot. * kurang hajaq *


#2 Lelaki dan mulut manis ni, kalau dia cakap memang mahu bikin luruh jantung kita. Habis segala sendi dan urat belulang kita bergeletar. cair abis la jawab nye. Tapi tak payah la percaya sangat. Bukannya boleh percaya pun lelaki mulut manis ni.

ok , itu saje untuk topik laki mulut manis . . . * hampehh . !
 P/S : pada kamu ADAM , jngnla mrah yer . . sy just nak tuju kan pade laki y berperangai mcm ni . . . . 
sapa y makan cili , terase pedas nya :DD




No comments: