Friday 28 October 2011

FREEDOM ~

wahhhh . bestnye . aku dah bebas .
tak perlu menghafaz banyak2 lagi buat tahun ni
otak kosong . hahaa

hari 1st exam , cuak gile wehh . !
nasib baik lah ape yang aku hafal semua masuk .
jawab pon tenang . relex saje . tibe-tibe rase cepat pulak aku jawab paper tuhh

bile sampai hari ke dua je , otak aku mula lah isi maklumat2 baru .
blm full lagi tuhh . masih boleh cool .
tai yang aku pelikye , kenape masih ade yang meniru . ?
padahal  semua tuh dah blaja .
dah dapat klu pon , kan . nih masih nak salin-salin nota bawak masuk dewan .
peliknye .
bukan hari tu je die buat . sampai hari ke empat pon die still buat lagi
manusie aneh kan . ? kite kan blaja ilmu Allah . 
kan tak baik meniru . .
ehhh . dahlah . *jahatnye aku

hrmmmm . bile sampai je last paper . hati pun bercampur baur .
ade rase excited , takut , sedih , gembira ahhh , pape jelah.
1) excited sebab last paper , then enjoy . !
2) takut sebab paper last tulah y paling banyak kene hafal . grrr
3) sedih sebab kurang sihat . *gangguan
4) gembira sebab dah tak payah nak beban kan otak nih dngn menghafal
hahahaaa

aku nak ucapkan TERIMA KASIH sangat-sangat kepade :
1) parents aku *HAJI DUNIAT + HAJAH SITI NADZRAH
2) kawan-kawan *fatin , olla , cima , capik , anys
3) busyux comel aku *MOHAMAD SYAWAL
#sayang korang sangat-sangat . thanks tau bagi semangat kat kite .


p/s : jangan nak bangge sangat dengan MUMTAZ @ JAYYID JIDDAN kau tuh , if tuh semua kau tak jawab dengan jujur .


#aku rindu gile nak date dengan die . harap 18 nov boleh jumpe .
nak lepas rindu lame-lame . nak tengok jeti kelanang , pantai n shoping .
hahahaaa . jahat . aku nih retinye menghabiskan duit orang je .
*maklum lah . takde duitt.
#awak , nanti saye nak jumpe anak buah awak y comel tuhh
dah lame nak jumpe , asyik postpone je . sedih tau . .
kali nih nak jumpe jugakkk . . tak kire *gedikk



No comments: