Saturday 5 November 2011

ALONE ~

kenape aku rase sunyi , sedih , kesorangan ?
hati resah gelisah . risaukan sesuatu .
ape yang akan terjadi ni . 
harap bukanlah sesuatu yang tak di ingini terjadi .

((( 1 )))
tibe-tibe rindu pulak dekat wak aku yang sedang menjalani IBADAH HAJI .
rindu sangat-sangat .
rindu die panggil aku GENDUT .
rindu die senyum .
rindu die cubit pipi aku .
hrmmmm . harap wak aku sihat-sihat saje dekat sane .
kesian die , suami die baru meninggal tahun ni
time bulan puase .
dieorang dapat pegi HAJI tahun ni same-same .
tapi ajal dah menjemput suami die .
so , die pegi dengan anak die yang 1st .
bile nak balik ni . .

((( 2 )))
tadi on9 fb . terniat pulak nak tengok acc arwah SHAZNI .
ramai yang post kat wall die .
yela , die tu jenis yang peramah , suka berkawan
sedih ade , gembire pon ade
sebab kawan-kawan die tak lupe kat die .
semua still sayang kat die .
tu la yang kite dapat bile kite suka berkawan
boleh nangis bile bace semua yang di post kat wall fb die .

nanti bile aku takde , aku dpat jugak ke ape y shaz dapat . ?
nak rase mcm tu . mesti tenang , kan hati die kat sane
 AL-FATIHAH ~

p/s : BILA GEMBIRA JANGAN BERLEBIH-LEBIH
SAMPAI DILUPAKAN ORANG YANG SUDAH TIADA.


1 comment:

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow,,,follow pakjoe blk