Sunday 27 November 2011

just forgeting him ~

dah berbulan-bulan aku clash dngn kau .
 sampai aku dah dapat pengganti kau .
tapi , kenape kau still muncul dalam hidup aku . ?
aku tak nak otak aku asyik terfikir kan kau .

kau tu jahat . suke mainkan perasaan perempuan .
same je dngn sadare kau .
aku tak tau lah kalau perempuan baru tu kau pon nak tipu die .
memang malanglah kan nasib die coup dngn kau .

hrmmmm . bile aku try tok lupe kan kau .
mesti ade je halangan . ade je nampak muke yang iras dengan kau .
tak boleh la nak hidup mcm ni terus .

kenape susah sngt aku nak lupe kan kau . ?
aku tak sayang kau . aku sayang orang lain .
lebih daripade kau .
die jauh lebih baik daripade kau ,
walau pon die tak hensem mcm kau .
tapi die comel .
die yang boleh buat aku bahagia .

wey , aku harap kau tak muncul dalam hidup aku lagi lepas ni .
aku bingung . muke kau buat aku sakit kepale .


for my hubby syawal , I LOVE YOU .
awak comel + + .
thanks for everything , darling ~

No comments: