Saturday, 5 November 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA ~

 wahh . hari raya datang lagi .
nak kutip duit rayelah . hahahaaa
nonsense . dah besar pon nak duit raye .
tapi , ape aku kesah . skrg ape pon perlukan duit , tau
mcm tak boleh hidup je tak de duit .
tapi salah anggapan tu .

berbalik pade tajuk kite .
sekian lame aku tak pergi tengok lembu kene korban ,
hari ni baru start berani nak tengok .
hahahaa . tu pon takot , kan . ?
ehh . mcm mane tak takut .
darah memancut-mancut .
dengar lembu meminta tolong .
tak sampai hati wooo .

sampai je kat tempat korban , tadi
semua lembu dah kene sembelih .
terlambat pulak . aduhaii .
tapi takpe , la . masih boeh tngok orang tu potong die .
ramai pulak orang sediakan makanan .
makanan free pulak . fuhhh
tercabar iman . nak makan , tapi segan sebab kene berdiri .
tak sopan orang pandang anak dara mkn berdiri
kang kene reject , susah . .
huhuhuhuuuu

harini , hari yang menyeronokkan . 
sebab semua balik .
lepak-lepak kat buaian .
rindunye . dah lame tak lepak . 
hari ni baru terlepas segale kerinduan . .

p/s : JANGAN MAIN MERCUN , NANTI MEMBAKAR DIRI





1 comment:

Munnafendy said...

selamat hari raya aidiladha =)

dah lepas pun...heeee =P