Thursday 29 March 2012

Cukup !



kawan , dulu memang kita rapat sampai kita kena gosip. kau belanja aku coklat tiap kali waktu rehat. kita selalu lepak kat kelas aku sama-sama. rase best sangat waktu tu. kita main bowling sama-sama, main arnab sama-sama. snap pict sama-sama. banyak lagi perkara lain yang kita buat sama-sama. 

tiba-tiba awal tahun ni aku dapat tau yang kau couple dengan kawan aku. ouhh ! aku boleh terima sebab kita kan kawan :) aku pon tahan diri ni untuk selalu berjumpa dengan kau , walaupon kau yang ajak lepak. aku tahan sebab aku tanak sampai kawan aku tu syak pape pasal kita . 

tapi , kan ? kenapa kau still layan aku sedangkan kau dah ada die yang jauh lebih baik , sopan dan cantik dari aku. kau layan jela die sorang. jage hati die. jangan lah dok rapat sangat dengan perempuan lain. kang die jealous. aku harap kau tak buat macam tu lagi , keyy ?

#aku sebenarnye tanak kita terikat dengan pape ;( aku doakan kau bahagia dengan die n aku bahagie dengan syawal :)

No comments: