Monday 2 April 2012

Takda Kerja . errrr




huarghhhhhh ! *belum start story lagi dah nangis dulu . gilaaa !
oke . nak story ni . harini hari yang tak berapa nak baik sebab ada satu bencana terjadi pada diri aku ! dan ianya mendatangkan kemarahan aku ! nak je . . . . aihhhhh ! bengang ~

nak tau ape yang aku bengang kan sangat ? haaa , tadi kat sch kasut sch aku hilang ! sape yang curik ? aku taktau . sebab time tu aku masuk library ade stdy group . bila nak balik kelas je , "ehh mane kasut aku ! Nani , kasut kita mane ? alaaa" . kebengangang melanda diri . ni semua budak yang kurang pekerjaan punya kerja . daripada die mencuri kasut aku , baik die buat amal bersihkan kolam . ni takk , kerja yang mendatangkan keburukan jugaklah die nakk . dahlah aku baru beli kasut tu . punyalah smart kasut tuuu ! eeeee ! geramnyaaaa . malam ni beli kasut baru jugakk !


No comments: