Sunday 30 September 2012

sanggupkah ?



alahai . penatnya nak buat entri tengahari buta ni . time ni la time untuk aku tidur . tapi , hati ni berkeras nak update jugakk . sebab dah taktau nak luah kat sapa lagi . so , blog la jadi tempat mengadu ==' sedih pulak dahh . belum cerita , air mata dah bertakung . alahai , hati .

tadi dalam pukul 12 , call si dia . tak jawab . tiba-tiba dapat mcg " kenape sayang? " ouhh . mcg dari dia . rupanya tengah tidur lagi . maaf lah ganggu awak tidur . awak mintak masa sikit untuk awak sambung tidur . baiklah sayang . pergi tidur , ehh ? kesian die penat .

jam menunjukkan pukul 1 . dapat calling dari si dia . berborak kejap . tengah berborak tu die ada kata nak tukar tempat kerja . mak aii . nak kerja kat mana pulak sayang aku ni . dah elok kerja kat area sini . ni nak berpindah pulak . dekat takpe . ni makin jauh . sedihnyaa . macam mana nak jumpa kalau die makin jauh . sapa nak care pasal aku bila die dah jauh . nanti die ingat aku lagi ke bila dah kerja jauh . bila dah jadi mcm ni , susahnya nak yakinkan hati ni yang die takkan lupakan aku n takkan curang dengan aku . pedihnya hati bila dapat tau die nak tukar tempat kerja . nak stay sana . awak , kenapa tak stay kerja kat situ je ? kalau awak kerja kat luar , rumah awak tu sapa nak jaga . sapa nak bersihkan ? awak , fikir lah berkali-kali . jangan dua tiga kali je , ehh ? saya risau bila awak jauh dari saya (T_T)




No comments: