Sunday 30 September 2012

sayu T_T



hati , awak kenape ? tiba-tiba rasa tak tenang . macam ada yang tak kena je ?
air mata , kenapa awak keluar ? Ya Allah , kenapa semua ni serba tak kena ? apa yang akan terjadi Ya Allah . Kau jauhkanlah aku , keluargaku , sahabatku dan jodohku dari pada segala musibah , Ya Allah . Kau ampunilah segala dosa-dosa kami .

ehh . rindu pulak dekat arwah abang . airmata ni makin banyak pulak die kluar . syawal , saya nak pinjam bahu awak . pedih hati ni bila di pendam semua masalah , semua kesedihan . syawal , cukuplah arwah abang tinggalkan saya . awak jangan tinggalkan saya , ehh ? ingat tak yang awak janji , awak nak hantar n ambik saya balik kerja lepas SPM nanti . bila dapat sambung belajar awak janji nak hantar n ambik saya bila cuti panjang . awak , saya harap sangat , kita dapat lalui semua tuu .

now , saya nak tenangkan hati . awak , saya akan try untuk kurangkan bermesej n banyakkan belajar . SPM nak dekat dah ni . wish me luck , dear . takecare yourself . me always need you

No comments: