Sunday 11 December 2011

OM . ! GENDUD plusplus

ASSALAMUALAIKUM . pembuka bicara ^_^



topik malam ni , GENDUD plusplus .
haihhh . aku ni memang susah nak kawal "NAFSU MAKAN" ni .
macam ape je .

bile badan dah gendud , 
mula timbul rasa segan , takut n rendah diri
tu lah yang aku lalui sejak 2tahun ni .
aku jadi takut dengan orang ramai .
bukannye ape , cume takut kene kutuk .
tak pasal-pasal aku nangis kat tempat tu jugak .
kan dah jadi segan plusplus .

huhh . ! aku nak badan aku time aku form 2 .
aku suka dengan badan aku time tu .
sedang-sedang saje .
nak carik baju readymade senang sangat .
sekarang , senang jugak . tapi tak sangat .
hahahaaa .

kadang-kadangkan , ade orang yang
tanak kawan dengan orang yang gendud ni .
maybe die segan ade kawan gendud .
tapi bestie aku tak . die baik .
thanks fatah n olla .
sayang korang lebih .


PERBEZAAN :

Form2
Form4

haaa . ! see , see . beza , kan . ?
BULAT plusplus
P/s : biy musyux , awak tak kesah kan . ? *segan 

No comments: