Tuesday 3 January 2012

SCHOOL ~



esok startnya hari persekolahan bagi tahun 2012 . 
and hari first aku jadi senior . 
hope junior baru or lame respect kat kami yang sudah tua ni
awak respect kami , kami respect awak . 

huhh . mesti esok ada perhimpunan , kan ?
uwagrhhh . ngantoknya . pagi-pagi pulakk
time tu sepatutnya aku tengah tidor buat kedua kalinya . 
huhuhuu . mesti rindu kat bantal busuk aku . 

takpe takpe . aku kena semangat . 
mana taknya . tahun ni aku dah form5 . 
form je 5 , tapi umur still 16 . wink wink 
tahun ni jugak aku ambik exam SPM . 
cuak je dengar . kena focus gila gila , weyy
hope ada yang support aku . bagi semangat n boleh ajar aku selain cikgu

haihh . member aku cakap lagi 16 hari result SMA keluar
lagi lah cuak . ape result yang bakal aku peroleh . ? hope Mumtaz . 
kalau tak dapat , memang hampa gilaa . 
tapi takpe . maybe tulah hasil ape yang aku usahakan selama ni . 
ape ? SMA tu ape ? hehehee . 
SMA tu Sijil Menengah Agama . budak sch Agama je ade exam ni . 
best . die ade 4subjek . 
semua dalam Bahasa Arab . *Bahasa Syurga

ehhh . oke lah . dah nak pukul 10 ni . 
memang time aku masuk bilik , then tidor n mimpi indah
aku nak tidur dulu ehh . 
goodnight kawan-kawan . 
mimpi musyux tau . hehehee . perasan *bluekkkk
dadaaa ~


No comments: